وضعیت ناامید کننده ی اورلاندو سیتی بعد از شکست های پیاپی

وضعیت ناامید کننده ی اورلاندو سیتی بعد از شکست های پیاپی

به گزارش ورزش 11، اورلاندو سیتی حالا خود را در یک سربالایی برای رسیدن به دور پلی آف لیگ ام ال اس می بیند و سرمربی تیم جیسون کرایس باور دارد که خلا یک رهبر در تیم بزرگترین مشکل آن هاست.

شیرها با نتیجه ی 4 بر 1 از دی سی یونایتد شکست خوردند و این سومین شکست پیاپی آن ها بود. کرایس بعد از بازی هم احساس ناراحتی هم احساس تعجب را تجربه کرد.

من رهبر تیم هستم و وظیفه ی من کادر فنی است که هر چه از دستان بر می آید انجام دهیم به خصوص بین دو نیمه ما باید مطمئن شویم که تیم آماده ی بازی در نیمه ی دوم است. به همین خاطر اولین و مهم ترین مقصر من هستم.

اما فکر می کنم ما کمبود یک رهبر را در تیم حساس می کنیم. این مشکل را قبل از بازی هم می شناختیم به نظرم خیلی از بچه ها بازی خوبی نشان دادند و گامی رو به جلو بودند اما تا به حال به یک رهبر کامل دست نیافتیم.

بازی خیلی خیلی ناامید کننده بود مشکلات واضح بودند. ما 12 گل در سه بازی دریافت کردیم باید از لحاظ دفاعی بیشتر کار کنیم. فکر می کردم که در راه درست قرار گرفتیم اما اوضاع در سه بازی اخیر به شدت اشتباه بود.

جلسات تمرین خوب بودند و کار بازیکنان و روحیه شان سطح بالایی دارد. این اتفاق در حال حاضر افتاد و مطمئن نیستم که این کل ماجرا باشد. در میان بازیکنان حال آن هایی که باور کمی دارند چه کسانی که فکر می کنند می شود به اوج بازگشت ما آماده ی بازی هستیم.