توقف اینتر میامی در شب غیاب مسی، بوسکتس و آلبا

توقف اینتر میامی در شب غیاب مسی، بوسکتس و آلبا

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و اورلاندو سیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

به گزارش فوتبالی ، تاتا مارتینو سرمربی آرژانتینی اینتر میامی برای این بازی از ستاره های خود یعنی لیونل مسی، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس استفاده نکرده بود و علت این قضیه هم این بود که بامداد پنجشنبه قرار است در فینال رقابت های جام حذفی آمریکا، اینتر میامی به میدان برود و به همین دلیل تاتا مارتینو به بازیکن های اصلی خود استراحت داد تا آن ها بتوانند برای فینال جام حذفی آمریکا آماده باشند.

در بازی اینتر میامی مقابل اورلاندو سیتی، گل اول بازی را شاگردان تاتا مارتینو به ثمر رساندند. در دقیقه 52 بازی بود که رویز موفق شد گل اینتر میامی را به ثمر برساند و این تیم را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد. این گل خیلی دوام نداشت و در دقیقه 66 مکگایر از اورلاندو سیتی گل مساوی را به ثمر رساند و بازی را یک بر یک مساوی کرد. نتیجه تساوی یک بر یک تا پایان بازی بر قرار بود و در نهایت سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز شد.

1470