عکس؛ وقتی رونالدو و مانه به محمد صلاح دلداری می‌دادند

عکس؛ وقتی رونالدو و مانه به محمد صلاح دلداری می‌دادند

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه به تازگی به تیم النصر عربستان پیوسته است و به این ترتیب کریستیانو رونالدو و سادیو مانه در فوتبال عربستان با هم هم‌تیمی شده اند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو و مانه سابقه روبرو شدن با هم در فوتبال اروپا را دارند. در حقیقت در فصل 2017/18، در دیدار فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در شهر کیف، رئال مادرید و لیورپول به مصاف هم رفتند. در آن زمان کریستیانو رونالدو ستاره خط حمله مادریدی ها بود. آن بازی آخرین بازی کریستیانو رونالدو در پیراهن رئال مادرید بود.

سادیو مانه هم در آن زمان در لیورپول حضور داشت. در آن بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک لیورپول را شکست دهد و قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. گل های رئال مادرید را کریم بنزما و گرت بیل ( دو بار ) به ثمر رساندند. تک گل لیورپول را هم سادیو مانه در دقیقه 55 وارد دروازه رئال مادرید کرد.

در آن بازی یک اتفاق ویژه افتاد و آن هم مصدوم شدن محمد صلاح توسط سرخیو راموس در نیمه اول بازی بود. راموس، محمد صلاح را از ناحیه دست و کتف مصدوم کرد. لحظه ای که محمد صلاح در حال خروج از زمین بود، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو به او دلداری دادند. اکنون این دو در النصر عربستان هم‌تیمی هستند.

1470