مدعیان توپ طلاهای آینده از نظر کریستیانو رونالدو

مدعیان توپ طلاهای آینده از نظر کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره 39 ساله پرتغالی در هفته های اخیر با محتواهای کانال یوتوبش، دنیا را تکان داده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی اخیرا در تیم ملی پرتغال از رکورد 900 گل در دوران فوتبالش عبور کرده است و همچنان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر تعداد گل به شمار می رود.  رونالدو حالا گفتگویی را با ریو فردیناند داشته و این گفتگو در  صفحه یوتوب او با بیش از 60 میلیون دنبال کننده منتشر شده است. 

فردیناند در این گفتگو از امباپه پرسید و رونالدو گفت:" او می تواند یکی از برندگان توپ طلا در سالهای آینده باشد."  مدافع اسبق منچستریونایتد به وینیسیوس اشاره کرد و بعد از آن فردیناند گفت:" او، هالند، بلینگام و یامال شانس دارند. فکر می کنم که این نسل، پتانسیل زیادی دارد و امباپه هم خیلی خوب کار خواهد کرد."

کریستیانو در مورد دوران حضورش در رئال مادرید نیز صحبت هایی داشت:"جامهای زیادی را در رئال مادرید کسب کردم و به همه عناوین رسیدم. باعث افتخارم بود که 9 فصل در رئال بازی کنم و چهار بار قهرمان اروپا شوم. به واسطه قیمتم، فشار زیادی روی من وجود داشت اما به استعدادم باور داشتم و اطمینان داشتم که موفق می شوم. در سن 24 سالگی به کشوری جدید رفتم اما مثبت نگر بودم و به تاریخ سازی اطمینان داشتم. عاشق رئال مادرید هستم و در این تیم خیلی خوشحال بودم."

4125