تنها مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در فصل آینده از نگاه کلوپ

تنها مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در فصل آینده از نگاه کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، تنها منچسترسیتی می تواند هدف خود را قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بگذارند. 

به گزارش فوتبالی، این دیدگاه اخیر کلوپ کمی عجیب به نظر می رسد، چون این سرمربی آلمانی حتی تیم خودش را نیز از شانس های قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نمی داند. در فصل گذشته، علیرغم عملکرد دور از انتظار آرسنال، این سیتی بود که توانست قهرمان لیگ برتر انگلیس و فاتح 3گانه شود. 

کلوپ به خبرنگاران گفت: "هیچ تیمی جز سیتی نمی تواند واقعاً با هدف قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در سال آینده، کارش را آغاز کند. دیگر تیم ها باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بجنگند و این کاری است که ما انجام خواهیم داد. هرچه زودتر سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کنید، کار خود را در رده های بالاتر جدول به پایان خواهید رساند."

"ما به امتیازات فراوانی نیاز داریم. بله، یک باشگاه مثل لیورپول باید همیشه موفق باشد. در غیر این صورت مسئولان باشگاه باید به فکر راه حل های متفاوت باشند. در حال حاضر فقط به بایرن مونیخ، دارمشتات و چلسی فکر می کنم، چون قرار است با این تیم ها بازی کنیم. باید یک اتمسفر خوب در باشگاه بسازیم تا بازیکنان احساس خوبی داشته باشند."

4416