اقرار ستاره منچستر یونایتد به دردناک بودن کسب سه گانه توسط رقیب همشهری

اقرار ستاره منچستر یونایتد به دردناک بودن کسب سه گانه توسط رقیب همشهری

پایگاه خبری فوتبالی – لوک شاو، مدافع منچستر یونایتد، اقرار کرد که کسب سه گانه توسط منچستر سیتی در فصل گذشته، همه منچستری‌ها را آزار داده است و اینکه نمی‌توانند اجازه دهند دوباره اتفاق بیفتد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد، فصل گذشته در جلوگیری از رسیدن منچستر سیتی به سه گانه، افتخاری که خود این تیم اولین بار به عنوان یک تیم انگلیسی در سال 1999 موفق به کسب آن شد، ناموفق بود و در فینال جام حذفی انگلیس، مغلوب رقیب دیرینه خود شد.

شاگردان پپ گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان با عبور از سد تیم اینتر، یک هفته بعد از فینال جام حذفی، موفق به تکمیل سه گانه اروپایی خود شدند. بازگشت امثال جک گریلیش، فیل فودن، کایل واکر، جان استونز و کالوین فلیپس به کمپ تمرینی تیم ملی انگلیس، پس از افتخار آفرینی آبی پوشان شهر منچستر، نمکی بر زخم منچستری‌های حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس بود.

لوک شاو در اینباره گفت:" خیلی آزار دهنده است. همه ما به عنوان بازیکن این درد را حس کردیم، به ویژه برای من، بازگشت آن‌ها به کمپ تیم ملی انگلیس خیلی سخت بود. نمی‌توانیم اجازه دهیم دوباره این اتفاق بیفتد. الان نوبت ماست که ناممان را به میان بیاوریم و نگذاریم که شرایط برای آن‌ها آسان باشد، زیرا در گذشته، اینگونه به نظر می‌رسید. ما به عنوان بازیکن، دیگر نمی‌توانیم این را قبول کنیم."

2102