توافق مورینیو با عربستانی‌ها بدون ترک باشگاه رم

توافق مورینیو با عربستانی‌ها بدون ترک باشگاه رم

پایگاه خبری فوتبالی - عربستانی ها با ژوزه مورینیو به توافق رسیده اند هر چند که فعلا قرار نیست که هواداران رم در این مورد دچار نگرانی شوند  چرا که قرار نیست مربی محبوبشان را از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، نشریات عربستان گزارش داده اند که مورینیو در سه سال آینده عضوی از هیئت مدیره آکادمی ورزشی "مهد" خواهد بود. در حقیقت شاهزاده محمد بن سلمان شخصا حکم مورینیو را امضا کرده است. هدف این آکادمی، کشف استعدادهای جدید برای ایجاد نسلی موفق است که بتوانند سرمایه گذاری های خارق العاده ای را داشته باشند.

مورینیو قرار است که با شاهزاده عبدالعزیز بن ترکی الفیصل به عنوان رئیس هیئت مدیره آکادمی ورزشی مهد همکاری کند که شاهدخت ریما بنت بندر سفیر عربستان در آمریکا، یوان لوپسکو، فوتبالیست بازنشسته (که در سال 2002 در الهلال از فوتبال خداحافظی کرد)، عبدالعزیز احمد باعشن و مها بنت احمد الجفالی دیگر اعضای هیئت مدیره هستند. 

حضور مورینیو در اکادمی ورزشی مهد، جدیدترین اقدام دولت عربستان برای جذب ستارگان دنیای فوتبال به کشورشان است. آنها در این تابستان بازیکنان و مربیان سرشناسی را به لیگ عربستان برده اند و مورینیو نیز با وجود آن که همچنان در باشگاه رم فعالیت می کند، قرار است که با دولت عربستان همکاری کند.

4125