هر دو گلزن تراکتور به سپاهان شاگرد مورایس شدند!

هر دو گلزن تراکتور به سپاهان شاگرد مورایس شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - سپاهان هر دو‌ گلزن فصل قبل تراکتور به این تیم را جذب کرده است.

به گزارش فوتبالی، سپاهان و تراکتور برگزارکننده حساس‌ترین بازی هفته نخست لیگ بیست‌وسوم خواهند بود. دو تیمی که با سر و‌ صدای زیاد در نقل‌وانتقالات به خوبی تقویت شده‌اند و جزو تیم‌های مدعی فصل جدید به شمار می‌آیند.

اما یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت اصفهانی‌ها، در بخش مهاجم نوک یا هدف است. جایی که سپاهان، شهریار مغانلو، کاوه رضایی و عیسی آل ‌کثیر را در اختیار دارد و حتی رضا اسدی هم می‌تواند در این بخش کمک حال ژوزه مورایس باشد.

نگاهی به لیست نفرات فوق نکته جالبی را هویدا می‌کند؛ اینکه سپاهان هر دو گلزن حریف سرخ خود در فصل گذشته را جذب کرده است! بازی رفت دو تیم سپاهان و تراکتور در فصل پیش با برتری ۴ بر ۲ طلایی پوشان به پایان رسید. گل‌های تراکتور را در آن بازی کاوه رضایی و محمد کریمی هافبک سپاهان -  که گل به خودی زد - به ثمر رساندند.

اما بازی برگشت دو تیم که حواشی فراوانی داشت و تراکتور در شرایطی با یک گل (پنالتی رضا اسدی) از سد مهمانش گذشت که سپاهانی‌ها به لیزر انداختن تی‌تی‌ها و البته قضاوت داور اعتراض داشتند با یک گل به سود شاگردان پاکو خمز به پایان رسید.

اکنون، هم کاوه رضایی و هم رضا اسدی هر دو در عضویت طلایی‌پوشان هستند تا مورایس هر دو گلزن فصل قبل تراکتور به سپاهان را شاگرد خود ببیند. اتفاقی که باعث شده تا پاکو خمز به فکر رونمایی از گلزنی جدید مقابل اصفهانی‌ها باشد.

1997