برد اینتر میامی در اولین بازی مسی با کاشته دیدنی ستاره آرژانتینی (ویدیو)

برد اینتر میامی در اولین بازی مسی با کاشته دیدنی ستاره آرژانتینی (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز اولین بازی رسمی لیونل مسی در اینترمیامی برگزار شد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی کار خود را با تیم جدیدش شروع کرد.

به گزارش فوتبالی، اینترمیامی در اولین بازی خود در رقابت های لیگ کاپ در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم کروز آزول مکزیک رفت. تیم آمریکایی موفق شد در این بازی با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

در این بازی تیلور گل اول اینترمیامی را در دقیقه 44 به ثمر رساند و شاگردان تاتا مارتینو با پیروزی یک بر صفر راهی رختکن شدند. در نیمه دوم، در دقیقه 54، تاتا مارتینو تصمیم گرفت که لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را وارد میدان کند و به این ترتیب، مسی و بوسکتس اولین بازی خود را در اینترمیامی تجربه کردند.

در دقیقه 65 این بازی، آنتونیو برای کروز آزول گلزنی کرد و بازی یک بر یک مساوی شد. از این جا به بعد بود که مسی باید خودی نشان می داد و کار را برای تیمش در می آورد و همین کار را هم کرد.

سوپرگل لیونل مسی

مسی در دقیقه 94 بازی، پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت و گلی دیدنی برای اینترمیامی به ثمر رساند. مسی با این گل خود موجب پیروزی اینترمیامی و گرفتن هر سه امتیاز بازی مقابل کروز آزول شد تا شروعی فوق العاده داشته باشد.

تماشای خلاصه بازی اینترمیامی 2-1 کروز آزول

1470