فوری/ لیونل مسی به اینتر میامی پیوست

فوری/ لیونل مسی به اینتر میامی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد که لیونل مسی پس از رد کردن پیشنهادات بارسلونا و الهلال عربستان به اینتر میامی پیوست.

به گزارش فوتبالی، بالاخره داستان لیونل مسی در فوتبال اروپا به پایان رسید. برنده هفت توپ طلا در سال 2021 به خاطر قوانین سخت‌گیرانه لالیگا و مشکلات مالی فراوان بارسلونا، نتوانست قراردادش را با کاتالان‌ها تمدید کند و به صورت بازیکن آزاد به پاریسن ژرمن پیوست. مسی اگرچه 2 لیگ فرانسه در پاریس فتح کرد، اما مشکلات زیادی نیز در این تیم داشت و چند بار به خاطر عملکرد ضعیفش در لیگ قهرمانان اروپا، مورد حمله هواداران اولترای پاریسی قرار گرفت. 

هفته پیش به صورت رسمی، ناصر الخلیفی و پی‌اس‌جی رسماً اعلام کردند که لیونل مسی قراردادش را تمدید نخواهد کرد. این خبر خوبی برای مشتریان مسی از جمله بارسلونا و الهلال بود. از زمان خروج مسی از نیوکمپ، همواره اخبار و شایعات زیادی درباره بازگشت این ستاره 35 ساله به لالیگا شنیده می‌شد و حتی شب گذشته خورخه مسی و خوان لاپورتا جلسه‌ای در این مورد برگزار کردند. بعد از این جلسه، جرارد رومرو و مارکا ادعا کردند که بازگشت لیونل مسی به بلوگرانا غیرممکن است.

در حالی که الهلال پیشنهاد سنگینی به مسی ارائه داده بود، اما فابریتزیو رومانو اعلام کرد که لیونل مسی با اینتر میامی به توافق رسیده و آمریکا را به عربستان ترجیح داده است و این انتقال در چند ساعت دیگر رسمی می‌شود.

4416