عکس؛ رونمایی از لباس جدید الاتحاد با حضور بنزما و کانته

عکس؛ رونمایی از لباس جدید الاتحاد با حضور بنزما و کانته

پایگاه خبری فوتبالی - تیم الاتحاد عربستان که در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی عملکرد ویژه ای داشته است و خرید های خوبی داشته است، به تازگی از لباس اول خود برای فصل جدید رونمایی کرده است.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما و انگولو کانته دو تا از خرید های ویژه الاتحاد عربستان در این تابستان هستند. الاتحادی علاوه بر بنزما و کانته، ژوتا را هم که یک وینگر پرتغالی است از تیم سلتیک به خدمت گرفتند.

الاتحاد عربستان در فصل گذشته موفق شد قهرمان رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شود. این تیم به خوبی توانست گوی رقابت را از تیم النصر برباید و به این ترتیب بالاتر از این تیم قرار بگیرد و قهرمان شود. در حقیقت الاتحادی ها برای قهرمان شدن در لیگ عربستان، بالاتر از النصر که کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته بود قرار گرفتند.

اکنون باید دید که الاتحاد در فصل پیش رو با کریم بنزما و انگولو کانته چه عملکردی خواهد داشت. رقابت کریم بنزما در الاتحاد با کریسیتانو رونالدو در النصر بسیار دیدنی خواهد بود و این دو مهاجم سابق رئال مادرید اکنون در لیگ عربستان بر سر آقای گلی با هم رقابت خواهند کرد. بنزما در تابستان فعلی و رونالدو در تابستان 2018 رئال مادرید را ترک کرده است.

1470