باز شدن درها به روی خروج یکی از ستارگان بایرن مونیخ

باز شدن درها به روی خروج یکی از ستارگان بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ به دنبال انقلاب در ترکیبش است و به نظر می رسد که به همین دلیل است که درها را به روی جدایی برخی بازیکنان باز کرده اند.

به گزارش فوتبالی، پس از فصلی ناخوشایند که تیم آلمانی در آخرین لحظه فاتح بوندسلیگا شد، مدیران بایرن مونیخ در تلاش هستند تا تیم را متحول کنند و حالا هیچ بعید نیست که یکی از بازیکنان کلیدی سالهای اخیرشان یعنی جاشوا کیمیش از آنها جدا شود.

کیکر گزارش داده است که بازیکن آلمانی حالا دیگر برچسب غیرقابل فروش را ندارد و اگر پیشنهاد خوبی برسد، مدیران بایرن مونیخ آماده اند تا برای فروش او مذاکره کنند. در حقیقت این بازیکن مدتها مورد توجه بارسلونا قرار داشت اما همواره گفته می شد که بایرن او را نمی فروشد. کیمیش یکی از بهترین هافبک های فوتبال اروپا در سالهای اخیر بوده است که تا سال 2025با بایرن مونیخ قرارداد دارد.

حالا به نظر می رسد که بایرن مونیخ نظرش را تغییر داده است و در حال حاضر عملا هیچ بازیکنی غیرقابل فروش نیست. همین اتفاق در مورد لئون گورتسکا، هم تیمی کیمیش در خط هافبک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان نیز رخ داده که بایرنی ها به او نیز اعلام کرده اند که اگر پیشنهاد خوبی داشته باشد، فروخته می شود. احتمال انتقال سادیو مانه مهاجم سنگالی بایرن مونیخ به تیم های عربستانی نیز زیاد است.

4125