پیش بینی رونالدو درباره آینده لیگ عربستان

پیش بینی رونالدو درباره آینده لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو که در زمستان گذشته قرارداد خود را با منچستریونایتد فسخ کرد و تصمیم گرفت که راهی تیم النصر در فوتبال عربستان شود، معتقد است که لیگ حرفه ای عربستان در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، النصر عربستان شب گذشته در یک بازی دوستانه با نتیجه پنج بر صفر مقابل سلتاویگو شکست خورد. کریستیانو رونالدو در این بازی در نیمه اول به میدان رفت اما در نیمه دوم توسط لوییس کاسترو، سرمربی النصر، تعویض شد و به این ترتیب در زمانی تیمش پنج گل خورد درون زمین حضور نداشت.

کریستیانو رونالدو پس از این بازی در مصاحبه ای که داشت، صحبت های جالبی مطرح کرد. او درباره آینده لیگ عربستان گفت:" ظرف یک سال بازیکنان خوب بیشتری به لیگ عربستان می آیند و به این ترتیب در یک سال آینده لیگ حرفه ای عربستان از لیگ هایی مثل لیگ هلند و لیگ ترکیه بهتر می شود."

رونالدو در ادامه افزود:" بازیکنانی که به لیگ عربستان می آیند آن گونه ای نیستند که رییس یوفا می گفت. بازیکنانی مثل روبن نوس و ژوتا بازیکنان جوانی هستند."

چفرین، رییس یوفا گفته بود که بازیکنانی که به لیگ عربستان می روند در پایان دوران حرفه ای خود قرار دارند و صرفا برای پول و درآمد بیشتر راهی این لیگ می شوند.

1471