برد شیرین النصر با کاشته تماشایی کریستیانو رونالدو

برد شیرین النصر با کاشته تماشایی کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان و ضمک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، النصری ها با وجود این که در این بازی میزبان بودند اما برد سختی را به دست آوردند چرا که گل اول این بازی توسط ضمک زده شد. ژرژ کوین انکودو روی پاس نیکولای استانچیو بود که موفق شد گل اول ضمک را در دقیقه 45 به ثمر برساند.

النصری ها در نیمه دوم برای کامبک زدن به میدان آمدند و تلاش زیادی کردند تا بتوانند نتیجه بازی را برگردانند. گل اول النصر توسط اندرسون تالیسکا در دقیقه 52 به ثمر رسید و گل دوم را هم کریستیانو رونالدو با یک کاشته تماشایی در دقیقه 56 به ثمر رساند. رونالدو با این سوپر کاشته تیم خود را دو بر یک جلو انداخت. نتیجه پیروزی دو بر یک برای النصر تا پایان بازی پا بر جا بود و در نهایت شاگردان لوییس کاسترو هر سه امتیاز این بازی را به دست آوردند. رونالدو که در فیفادی اخیر موفق شده بود در دو بازی چهار گل بزند یک بار دیگر هم اکنون گلزنی کرد تا به روند خوب خود ادامه بدهد.

تماشای کاشته رونالدو به ضمک

1471