گذشت هفت ماه از شبی که مسی قهرمان جام جهانی شد

گذشت هفت ماه از شبی که مسی قهرمان جام جهانی شد

پایگاه خبری فوتبالی - هفت ماه پیش در چنین روزی بود که لیونل مسی قهرمان رقابت های جام جهانی 2022 قطر شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش فوتبالی، جام جهانی 2022 قطر تبدیل به یک تورنمنت فراموش نشدنی برای لیونل مسی شده است چرا که فوق ستاره آرژانتینی برای اولین بار در دوران حرفه ای خود موفق شد قهرمان جام جهانی شود. مسی با این قهرمانی کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کرد. پس از قهرمانی در جام جهانی بود که مسی اظهار داشت:" هیچ چیزی در فوتبال باقی نمانده که به دست نیاورده باشم." در حقیقت مسی با قهرمانی در جام جهانی، فوتبال را برای خود کامل کرد.

18 دسامبر 2022 بود که فینال جام جهانی میان تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه برگزار شد. این دو تیم یک بازی بسیار نزدیک و دیدنی را ارائه دادند. لیونل مسی در فینال جام جهانی دو گل به ثمر رساند و دیگر گل آرژانتین را آنخل دی ماریا وارد دروازه فرانسه کرد. در آن سوی میدان کیلیان امباپه با درخشش خود سه گل برای تیم ملی فرانسه زد و به این ترتیب بازی سه بر سه مساوی شد. در ضربات پنالتی، آرژانتین موفق شد فرانسه را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و قهرمان جام جهانی شود.

1471