چلسی موضع خود برای فروش ستاره بلاتکلیفش را مشخص کرد

چلسی موضع خود برای فروش ستاره بلاتکلیفش را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی به علاقه مندان پیر امریک اوبامیانگ اطلاع داده است که اجازه نخواهد داد این بازیکن در این تابستان رایگان باشگاه را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ که با مبلغ 12 میلیون پوند، تابستان گذشته از بارسلونا به چلسی آمد، 21 بازی را برای چلسی به انجام رساند اما توسط هر دو سرمربی چلسی بعد اخراج توخل یعنی پاتر و لمپارد نیمکت نشین شد. در حال حاضر هم اوبامیانگ و هم چلسی مایل به جدایی این بازیکن گابنی در این تابستان هستند در حالی که آقای گل سابق لیگ جزیره، از اولین بازیکنانی بود که به تیم‌های سعودی پیشنهاد شده بود اما هنوز پیشنهادی رسمی برای اوبامیانگ که با چلسی برای شرکت در تور پیش فصل سفر نخواهد کرد، به ثبت نرسیده است. 

جدیدترین تیمی که به جذب اوبامیانگ علاقه نشان داده است تیم فرانسوی مارسی است که مطلع شده باید مبلغی برای خرید او به چلسی ارائه دهد و تمام حقوق این بازیکن را پرداخت نماید. چنین شرایطی برای مارسی دشوار به نظر می‌رسد اما حضور مارسی در لیگ قهرمانان ممکن است بتواند برای وسوسه اوبامیانگ جهت کمک به انجام این معامله، موثر باشد. 

باشگاه‌های سعودی حاضرند تا مبلغ درخواستی چلسی و اوبامیانگ را پرداخت کنند اما خود این مهاجم هنوز گزینه نقل مکان به خاور میانه را قبول نکرده است و به امید اینکه یک تیم بزرگ اروپایی برای جذبش پیشنهاد بدهد، هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته است.

2102