آخرین قربانی نفرین شماره 9 چلسی نیز از این تیم جدا شد

آخرین قربانی نفرین شماره 9 چلسی نیز از این تیم جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی – اوبامیانگ به عنوان آخرین قربانی نفرین پیراهن شماره 9 چلسی شناخته می‌شد، با انتقال به مارسی به دوره کابوس وار خود در چلسی که شامل 21 بازی بود، پایان داد.

به گزارش فوتبالی، چندین بازیکن مختلف که این پیراهن را به تن کردند در ایجاد تاثیر مثبت بر روند چلسی با شکست مواجه شدند که سه نفر از آن‌ها از خریدهای رکورد شکن چلسی برای خط حمله خود بوده اند.

توماس توخل تابستان گذشته درباره این موضوع گفته بود:" این شماره نفرین شده است. این شماره نفرین شده است. مردم به من می‌گویند که آن نفرین شده است. درخواست زیادی برای پیراهن شماره 9 وجود نداشت، هیچ کس نمی‌خواست آن را به تن کند."

اوبامیانگ از این موضوع ترسی نداشت، اما پس از شکستن استخوان فکش طی دزدی که از خانه اش در بارسلونا شده بود به لندن آمد و توماس توخل، سرمربی سابقش در دورتموند، روز بعد از اولین بازی او اخراج شد و نتوانست خود را به گراهام پاتر ثابت کند و حتی از لیست تیم برای بازی های مرحله حذفی لیگ قهرمانان کنار 

گذاشته شد، هرچند دو گل از مجموع سه گلش برای چلسی را در مرحله گروهی همین رقابت‌ها به ثمر رسانده بود.

از دیگر بازیکنانی که گرفتار نفرین شماره 9 تیم چلسی شده بودند می‌شود به روملو لوکاکو، تامی آبراهام، گونزالو هیگواین،آلوارو موراتا، رادامل فالکائو و فرناندو تورس اشاره کرد که همگی مهاجمان با کیفیتی بودند و طرفداران به آمدنشان خیلی خوش بین بودند اما هیچ گاه نتوانستند انتظارات آن‌ها را برآورده کنند.

2102