پیام اوبامیانگ به زیاش با چاشنی کنایه به چلسی: آزاد شدی!

پیام اوبامیانگ به زیاش با چاشنی کنایه به چلسی: آزاد شدی!

پایگاه خبری فوتبالی – حکیم زیاش چلسی را با قراردادی قرضی، به مقصد تیم گالاتاسرای ترک کرده است و اوبامیانگ نیز به این موضوع واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، پیر امریک اوبامیانگ، از انتقال زیاش به گالاتاسرای ابراز خوشحالی کرده است و با کنایه به چلسی، ادعا کرده است که هم تیمی سابقش حالا " آزاد "است. این ستاره مراکشی روز شنبه، قراردادی قرضی به مدت یک سال را با تیم ترکیه ای به امضا رساند و طبق این قرارداد گالاتاسرای در ابتدا 3 میلیون پوند به چلسی خواهد پرداخت و پس می‌تواند پس از یکسال، این قرارداد را با پرداخت 2.4 میلیون پوند، دائمی کند. زیاش 3 فصل را در غرب لندن گذراند و فصل گذشته، به همراه اوبامیانگ دوره کابوس واری را در این تیم سپری کرد.

مهاجم گابنی سابق چلسی نیز پیش‌تر به تیم مارسی پیوست و قراردادی 3 ساله را با این تیم به امضا رساند. اوبامیانگ در حال حاضر از زندگی خود در مارسی لذت می‌برد و با انتشار پستی در اینستاگرام، آرزو کرده که زیاش نیز همین حس را تجربه کند:" بهترین‌ها را برای برایت آرزو می‌کنم برادر. حکیم آزاد."

اوبامیانگ و زیاش هر دو در فصل گذشته در تیم چلسی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند و نتوانستند جایی در ترکیب این تیم به دست بیاورند و حالا هر دو به مسیر خود در جایی دیگر ادامه خواهند داد.

2102