آرنولد هافبک جدید تیم لیورپول؟

آرنولد هافبک جدید تیم لیورپول؟

پایگاه خبری فوتبالی – ترنت الکساندر آرنولد تایید کرده که برای بازی در خط هافبک لیورپول در فصل 24-2023 آماده است.

به گزارش فوتبالی، الکساندر آرنولد مدت‌هاست به عنوان یکی از بهترین دفاع راست‌های لیگ جزیره نام برده می‌شود. هرچند، قابلیت او برای بازی در یک خط جلوتر در آخرین وقفه بازی‌های ملی و ایفای نقش کردن در نقش هافبک میانی تیم ساوتگیت برای همه مشخص شد. آرنولد در دو بازی که مقابل مالت و مقدونیه در این پست به میدان رفت موفق شد تا یک گل و یک پاس گل را به ثبت برساند و بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

آرنولد در مصاحبه با اسکای اسپورتس درباره ایفای نقش احتمالی اش در پست هافبک برای لیورپول گفت:" این تصمیم با من نخواهد بود. من فقط در جایی که گفته از من خواسته شود بازی خواهم کرد پس فقط می‌توانم بگویم که از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم، از بازی در پست مدافع راست لذت می‌برم، از بازی در پست هافبک بسیار لذت می‌برم. از بودن در آن موقعیت و رو به رو شدن به چالش های آن لذت می‌برم پس اگر در فصل آینده در آن پست بازی کنم خوشحال خواهم شد اما اینکه کجای زمین بازی کنم تصمیم من نیست." 

آرنولد در اواخر فصل گذشته در هنگام حمله بیشتر در خط هافبک تیم حضور پیدا می‌کرد که می‌تواند دورنمایی از حضور طولانی مدت او در آن پست به حساب بیاید و با وجود خرید سوبوسلای و مک آلیستر باید دید کلوپ از گزینه‌های پیش رویش چه استفاده ای خواهد کرد.

2102