عکس؛ نصب یک دستگاه عجیب به مدافع لیورپول در تمرین

عکس؛ نصب یک دستگاه عجیب به مدافع لیورپول در تمرین

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد دفاع راست لیورپول بدون تردید یکی از بهترین های فوتبال دنیا در پست خودش است و در سالهای اخیر عملکرد درخشانی از خود ارائه داده است.

به گزارش فوتبالی، کلوپ به شکل ویژه ای روی آرنولد حساب می کند و قطعا این بازیکن در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در روز شنبه نیز نقش مهمی خواهد داشت و همه تلاش خود را خواهد داشت تا حملات وینیسیوس جونیور را خنثی کند و در نقطه مقابل از فضای پشت سر فرلاند مندی استفاده کند تا بتواند به خط دفاعی رئال مادرید نفوذ کند.

حالا تصویر عجیبی که از ترنت الکساندر آرنولد مدافع راست لیورپول در تمرینات در حال کاشته زدن منتشر شده، به شدت مورد توجه قرار گرفته است. ارنولد در این تمرینات یک دستگاه ویژه را به خودش نصب کرده است. این دستگاه عملکرد مغز وی را در زمان ضربه زدن با توپ با دقت آنالیز می کند. این پروژه که تحت عنوان neuro11  پیش می رود، برای این شروع شده تا عملکرد مغزی بازیکنان را زیر نظر بگیرد و هم تحقیقات علمی را پیش ببرد و هم به کادر فنی کمک کند تا شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان به دست بیاورند و هم اطلاعات بیشتری از فوتبالیست ها در اختیار خودشان قرار می دهد.

4125