ضدحمله تاتنهام به بایرن مونیخ و سایر مشتریان هری کین

ضدحمله تاتنهام به بایرن مونیخ و سایر مشتریان هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که بایرن مونیخ به شدت در تلاش است تا هری کین را بخرد و مهاجم انگلیسی به هدف اصلی توماس توخل برای تقویت خط حمله تیمش تبدیل شده است، تاتنهام به این سادگی ها عقب نشینی نمی کند.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام که اخیرا دومین پیشنهاد بایرن مونیخ برای هری کین به مبلغ 80 میلیون یورو را رد کرده، با یک ضدحمله در تلاش است تا مهاجم انگلیسی را راضی به تمدید قراردادش کند. 

در حقیقت تاتنهام حاضر شده تا دستمزد کین را به هفته ای 400 هزار پوند برساند و این بازیکن را مجاب به تمدید قرارداد کند. کین فعلا منتظر اولین جلسه اش با آنژه پوستکوگلو سرمربی جدید تیم است. کاپیتان تاتنهام فعلا در تعطیلات به سر می برد چرا که به واسطه حضور در اردوی تیم ملی انگلیس با تاخیر به تمرین اضافه می شود. کین به زودی به تمرینات ملحق می شود و دوباره با هم تیمی هایش مواجه می شود و با پوستکوگلو سرمربی جدید تیمش مواجه خواهد شد. 

مهاجم 29 ساله در حال حاضر با دستمزد هفتگی 200 هزار پوند پردرآمدترین بازیکن ترکیب تاتنهام است که اگر قراردادش را تمدید کند، دستمزدش دو برابر می شود اما به نظر می رسد که تصمیم این مهاجم به مسائل مالی بستگی نداشته باشد. پوستکوگلو باید این بازیکن را راضی کند که می تواند در تاتنهام موفق شود و نظر وی ر ادر مورد جدایی تغییر بدهد. 

4125