واکنش هری کین به آینده‌اش در تاتنهام هاتسپر

واکنش هری کین به آینده‌اش در تاتنهام هاتسپر

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام هیچ‌گونه جوابی در خصوص شایعات اخیر درباره آینده‌اش در تیم شمال لندنی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، هری کین بیست و هفت ساله هنوز مشتریان خاص خودش را دارد. او با توانایی و قابلیت‌های بالای خود در خط حمله تاتنهام باعث شده تا باشگاه‌های بزرگ به دنبال جذب او باشند. 

به نقل از سایت گل، یکی از مشکلاتی که کین با آن در تاتنهام دست و پنجه نرم می‌کند، فتح نکردن جام‌های مختلف است. او در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید آیا احتمال دارد به خاطر کسب عناوین قهرمانی تصمیم به ترک تاتنهام بگیرد، گفت: "فکر می‌کنم این سوال سختی است و من الان جوابی برای آن ندارم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی دو بازی آینده تیم ملی انگلستان و ادامه فصل با تاتنهام است. سپس مسابقات یورو 2020 فرا می‌رسد و باید برای آن آماده شوم. فکر کردن به شایعات باعث می‌شود تا عملکردم در زمین تحت تاثیر قرار بگیرد. همیشه دوست دارم که فقط روی یک هدف و یک کار تمرکز کنم و آن هم‌، با موفقیت به پایان رساندن فصل با تاتنهام، مسابقات انتخابی جام جهانی و بعد از آن یورو 2020 است."

کین در ادامه نیز گفت: "تا وقتی که بتوانم، از شایعات دوری می‌کنم. باید تا پایان تابستان صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

4416