مشکل اصلی تاتنهام از نظر هری کین

مشکل اصلی تاتنهام از نظر هری کین

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین از مشکل کلیدی تاتنهام می‌نالد.

به گزارش فوتبالی، هری کین از شروع کند تاتنهام در بازی ها ابراز نارضایتی کرد. آن ها بار دیگر در 15 دقیقه ابتدایی مقابل لیورپول در آنفیلد 3 گل دریافت کردند و از همان ابتدا با عملکرد ضعیف دفاعی بازی را برای خود بسیار سخت کردند.

شروع بازی برای تاتنهامی ها بسیار شبیه به بازی هفته قبل مقابل نیوکاسل بود، وقتی که تاتنهام در 21 دقیقه ابتدایی نیمه اول 5 گل مضحک خوردند که در نهایت به باخت سنگین 6-1 انجامید.

کین در صحبت های بعد از بازی لیورپول اقرار کرد که شروع کند و ضعیف آن ها در بازی ها به قیمت امتیاز های با ارزشی برای آن ها تمام شده است.

وی گفت :"شروع وحشتناکی داشتیم، 20 دقیقه اول واقعا بد بود. قطعا این اولین باری نیست که در این فصل این اتفاق می‌افتد، واقعا توضیح شروع های این چنینی که داشتیم سخت است، حتی صحبت درباره شان مشکل است."

" ما در دقایق ابتدایی سه بازی گذشته گل های زیادی خورده ایم و بله، این بر عهده ماست که دلیل این موضوع را پیدا کنیم و بعد دنبال راه حل آن بگردیم. جدول لیگ دروغ نمی‌گوید، جایگاهی که ما در آن جدول داریم هم دروغ نمی‌گوید، ما چندین بازیکن فوق‌العاده داریم و چندین لحظه عالی هم باهم سپری کرده ایم اما می‌دانید مشکل کجاست؟ ما به اندازه کافی به عنوان یک گروه خوب عمل نمی‌کنیم.

ما شایسته جایگاهی هستیم که در آن قرار داریم و آن چيزی است که جدول به ما می‌گوید. چهار بازی دیگر داریم و باید به آن بازی ها فکر کنیم و این بازی (لیورپول) را کنار بگذاریم. "

2102