گزینه 19 ساله بارسلونا برای جایگزینی بوسکتس

گزینه 19 ساله بارسلونا برای جایگزینی بوسکتس

پایگاه خبری فوتبالی - جست و جوی آبی و اناری ها برای پیدا کردن یک بازیکن مناسب برای جایگزینی سرخیو بوسکتس همچنان ادامه دارد و بارسا پس از جذب ایلکای گوندوغان هنوز یک هافبک دیگر که به طور تخصصی بتواند در پست هافبک دفاعی بازی کند را جذب نکرده است.

به گزارش فوتبالی، به تازگی از یک بازیکن جدید به عنوان گزینه جانشینی سرخیو بوسکتس در بارسلونا نام برده شده است. این بازیکن اسکار زامبرانو است. این بازیکن در حال حاضر 19 سال سن دارد و متولد سال 2004 در کشور اکوادور است. استعدادیاب های بارسلونا این بازیکن اهل آمریکای جنوبی را زیر نظر گرفته اند. او عضو باشگاه LDU Quito در لیگ اکوادور است و از سوی دیگر به تیم ملی زیر بیست ساله های اکوادور هم دعوت می شود و به این ترتیب به نظر می رسد که یک بازیکن آینده دار است.

با توجه به این که بارسلونا یک نگاه بلند مدت هم برای پست هافبک دفاعی خود دارد، ممکن است این بازیکن جذب شود و مدتی را هم در تیم دوم بارسا سپری کند و پس از آن راهی تیم اصلی شود. بارسلونا برای رفع مشکل خود در پست هافبک دفاعی به دنبال جذب اوریول رومئو از ژیرونا نیز هست و به نظر می رسد که خرید این بازیکن را نهایی کند.

1471