ایمان ستاره آرسنال به موفقیت در فصل آینده

ایمان ستاره آرسنال به موفقیت در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - ویلیام سالیبا ستاره آرسنال معتقد است که آن‌ها می توانند در آینده ای نزدیک جام‌های بزرگی را فتح کنند.

به گزارش فوتبالی، سالیبا چند روز قبل قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد. مدافع فرانسوی در روند خوب فصل پیش توپچی‌ها نقش بسیار مهمی ایفا کرد اما با توجه به مصدومیت او و افت آرسنال در آخرین مراحل فصل در نهایت داستان قهرمانی آن‌ها در لیگ جزیره پایان خوشی نداشت. سالیبا 22 ساله، قبل از مصدومیتش یکی از مهره های ثابت ترکیب آرسنال به شمار می‌رفت اما مصدومیتش در ناحیه کمر در باخت تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون در قالب رقابت‌های لیگ اروپا باعث شد تا از ترکیب آرسنال بیرون بماند. بدون او شاگردان میکل آرتتا کورس قهرمانی را به منچستر سیتی واگذار کردند. حالا او و آرسنال بر سر قراردادی  ساله به توافق رسیده اند.

به نقل از سایت دیلی میرور، ویلییام سالیبا گفت: "فکر می کنم بتوانیم به اهدافمان برسیم. البته، گفتن این حرف بسیار ساده است، اما ما مربی خوبی داریم، کاراکتر و شخصیت داریم و بازیکنان باکیفیتی در این تیم هستند که هر سال باعث افزایش سطح تیم می شوند. از فصل گذشته چیزهای زیادی آموختیم و می دانیم که باید چه کار کنیم. اعتماد به نفس بالایی داریم و می دانیم که می توانیم دست به انجام کارهای بزرگ بزنیم."

4416