اولین کنفرانس خبری پوچتینو در چلسی و اشاره به انتقال مونت به منچستر یونایتد

اولین کنفرانس خبری پوچتینو در چلسی و اشاره به انتقال مونت به منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – مائوریتسیو پوچتینو ادعا کرده است که نمی‌داند چرا میسون مونت می‌خواست چلسی را به مقصد منچستر یونایتد ترک کند.

به گزارش فوتبالی، مونت اوایل این هفته انتقال 60 میلیون پوندی اش را به اولدترافورد تکمیل کرد و به دوران 18 ساله حضورش در چلسی پایان داد. در حالی که آبی‌های لندن خواهان فروش بازیکن در این تابستان هستند، میسون مونت بازیکنی بود که چلسی مصمم بود تا او را با توجه به عملکردش در فصول گذشته در استمفورد بریج نگه دارد اما این هافبک مایل بود تا لندن را ترک کند و چلسی نیز با توجه به اینکه یک فصل از قراردادش باقی مانده، می‌خواست تا از این بازیکن انگلیسی درآمد زایی کند. 

مائوریتسیو پوچتینو در اولین کنفرانس مطبوعاتی اش در روز جمعه علاقه ای به فاش کردن جزئیات این انتقال نداشت و در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به اینکه آیا دوست داشت این بازیکن 24 ساله را در ترکیب تیمش می‌داشت گفت:" وقتی از آینده صحبت می‌کنم منظورم بازیکنان داخل ترکیب است. او در حال حاضر بازیکن منچستر یونایتد است. من نمی‌دانم در گذشته چه اتفاقی افتاده است، باید روی بازیکنان خودمان تمرکز کنیم و به حرکت ادامه دهیم و برای ساختن یک داستان خوب تلاش کنیم. من به گذشته خودم افتخار می‌کنم اما الان باید به آینده فکر کنم، روی چیزی که مردم از من انتظار دارند تمرکز کنم تا رابطه خوبی با همگی بسازم. ما نیاز داریم تا تصمیمات درستی برای ساخت تیمی رقابتی بسازیم. از روز دوشنبه متوجه شدم که افراد بسیار خوبی با رفتار خوب در باشگاه وجود دارند. تا به اینجا که همه چیز خوب بوده است."

2102