ستاره انگلیسی در تست‌های پزشکی آرسنال شرکت می‌کند

ستاره انگلیسی در تست‌های پزشکی آرسنال شرکت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی – دکلان رایس پس از اینکه آرسنال و وستهم بر سر مبلغ این انتقال به توافق رسیده اند، در تست‌های پزشکی تیم جدیدش شرکت خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، خرید دکلان رایس کاپیتان تیم وستهم با مبلغ 100 میلیون پوند به علاوه 5 میلیون بندهای اضافی، نه تنها رکورد خود باشگاه آرسنال در زمینه نقل و انتقالاتی بلکه رکورد گران ترین بازیکن انگلیسی تاریخ لیگ جزیره را نیز جا به جا خواهد کرد. آرسنال هفته گذشته سومین پیشنهاد خود را برای این ستاره انگلیسی به تیم وستهم ارسال کرد که باعث شد تا منچستر سیتی از رقابت جذب رایس خارج شود. 

وستهم از ساختار پرداختی که ارسنال برای مبلغ ذکر شده در نظر داشت راضی نبود اما پس از مذاکرات بیشتر، دو تیم به توافق کامل رسیدند و حالا این ستاره 24 ساله آزاد است تا برای توافق بر سر جزئیات شخصی با آرسنال مذاکره کند و قبل از تکمیل قرارداد در تست‌های پزشکی این تیم شرکت کند. 

رایس که به همراه وستهم در پایان فصل گذشته موفق شد تا جام لیگ کنفرانس اروپا را بالای سر ببرد به نظر می‌رسد که در آن فینال آخرین بازی خود را را برای چکش‌ها به انجام رساند و در این تابستان بزرگ‌ترین هدف نقل و انتقالاتی آرسنال بوده است. او به دومین خرید تابستانی میکل آرتتا در این فصل تبدیل خواهد شد که پس از کای هاورتز به ورزشگاه امارات خواهد آمد و توپچی‌ها با توجه به تقویت تیم خود قصد دارند تا فصل جدید لیگ جزیره را را با رتبه ای بهتر از رتبه دوم خود در فصل گذشته به پایان برسانند.

2102