بازیکنی که دو بار گران‌ترین نقل و انتقال آلمانی شد

بازیکنی که دو بار گران‌ترین نقل و انتقال آلمانی شد

پایگاه خبری فوتبالی - کای هاورتز، بازیکنی که در این تابستان از چلسی به آرسنال پیوست، رکورد دار دو نقل و انتقال گران قیمت در میان بازیکنان اهل کشور آلمان است.

به گزارش فوتبالی، کای هاورتز با رقم 70 میلیون یورو از چلسی راهی آرسنال شد و تا سال 2028 با توپچی های لندن قرارداد بست. از سوی دیگر گفته می شود که هاورتز سالانه 20 میلیون یورو در آرسنال قرار است دستمزد بگیرد و به این ترتیب تبدیل به بازیکنی می شود که در تیم آرتتا بیشترین دستمزد را دریافت می کند.

کای هاورتز از سال 2016 تا 2020 در بایر لورکوزن حضور داشته است. این بازیکن در سال 2020 راهی چلسی شد. چلسی برای خرید او 80 میلیون یورو پرداخت کرد و به این ترتیب این بازیکن تبدیل به گران ترین نقل و انتقال در میان بازیکنان آلمانی شد. انتقال او از چلسی به آرسنال در تابستان 2023 با 70 میلیون یورو دومین انتقال گران قیمت در میان بازیکنان آلمانی است.

تیمو ورنر در سال 2020 از لایپزیش به چلسی آمد. چلسی برای این انتقال 53 میلیون یورو پرداخت کرد. این بازیکن سومین نقل و انتقال آلمانی گران قیمت تاریخ به حساب می آید. تیمو ورنر دوباره به لایپزیش برگشته است و عملکرش در چلسی چنگی به دل نزد.

1470