وقتی هم‌تیمی جدید رونالدو، رقیب او بود (عکس)

وقتی هم‌تیمی جدید رونالدو، رقیب او بود (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو بروزوویچ به طور رسمی به النصر عربستان پیوست و به این ترتیب این بازیکن خرید جدید این باشگاه و جدید ترین ستاره ای که از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شده است، لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی، مارسلو بروزوویچ بین سال های 2015 تا 2023 در اینتر حضور داشته است و در رقابت های سری آ ایتالیا توپ زده است. از سوی دیگر کریستیانو رونالدو هم بین سال های 2018 تا 2021 در یوونتوس توپ زده است. ستاره پرتغالی به مدت سه سال در سری آ ایتالیا توپ می زد.

بین سال های 2018 تا 2021 که کریستیانو رونالدو در یوونتوس حضور داشت، در بازی های یووه مقابل اینتر، رونالدو و بروزوویچ با هم روبرو می شدند و به نوعی رقیب هم بودند. کریستیانو رونالدو یک مهاجم تشنه گلزنی بود و در خط حمله بیانکونری ها حضور داشت. از سوی دیگر مارسلو بروزوویچ یک هافبک دفاعی است که وظایف دفاعی در ترکیب اینتر داشت و باید ستاره پرتغالی را مهار می کرد.

شاید در آن زمان کمتر کسی فکرش را می کرد که رونالدو و بروزوویچ روزی در النصر عربستان با هم هم‌تیمی خواهند شد اما اکنون این اتفاق افتاده است و می بینیم که ستاره اهل کشور کرواسی را کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شده است.

1470