مخالفت منچستریونایتد با پیوستن مهاجم ناراضی به دورتموند

مخالفت منچستریونایتد با پیوستن مهاجم ناراضی به دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - جیدون سانچو یکی از بهترین بازیکنان جوان بروسیا دورتموند بود. بازیکن انگلیسی به عنوان یکی از جواهرات آکادمی منچسترسیتی راهی دورتموند شد که در تیم زردپوش درخشید و بعد از آن یونایتد تصمیم گرفت که به سراغ این بازیکن برود و او را به عنوان یک سرمایه گذاری بزرگ برای آینده به خدمت گرفت.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ برای خرید سانچو 87 میلیون یورو پرداختند اما این بازیکن نتوانست در سطح انتظارات ظاهر شود و در اولدترافورد موفق نبود. سانچو در یونایتد 79 بازی داشت که دوازده گل و شش پاس گل ثبت کرد. جیدون خیلی دوست دارد که به سطح قبلی خود برگردد اما فعلا موفق نبوده است.

یکی از گزینه های سانچو این بود که به تیم سابقش دورتموند برگردد تا از نظر روحی احیا شود اما مدیران یونایتد با این پیشنهاد مخالفت کرده اند و گزینه انتقال قرضی سانچو به وستفالن را رد کرده اند. 

بدین ترتیب سانچو همچنان فصل بعد در اولدترافورد حضور خواهد داشت و باید تلاش کند تا بالاخره به روزهای خوب فوتبالش برگردد تا شانس حضور در یورو 2024 در تیم ملی انگلیس را از دست ندهد. مسیر صعودی فوتبال جیدون در یونایتد کاملا متوقف شده است و این بازیکن نگران است که با خرید چهره های جدید، فصل بعد هم نیمکت نشین باشد.

4125