شکل ایده آل خداحافظی از فوتبال از زبان ستاره آلمانی

شکل ایده آل خداحافظی از فوتبال از زبان ستاره آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی – تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید می‌خواهد در بالاترین سطح بازنشسته شود و دوست ندارد تا کم کم بر روی نیمکت از خاطره‌ها فراموش شود.

به گزارش فوتبالی، این هافبک آلمانی که در ژانویه 33 ساله شد، اخیرا یک قرارداد یک ساله جدید با لوس بلانکوس امضا کرد تا وارد دهمین فصل حضورش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شود اما این باور وجود دارد که کروس به اواخر حضور خود در مستطیل سبز نزدیک می‌شود. 

کروس در مصاحبه اخیر خود اصرار داشته که همچنان به قابلیت‌های خود اطمینان دارد اما از طرفی نگران این نکته است که بدنش نتواند همراه ذهنیت او ادامه دهد. او در این باره گفت:" یکی دو مثال منفی وجود دارد که نمی‌تواستند فوتبال را کنار بگذارند  و دیگر آن بازیکنی که مردم می‌شناختند نبودند. من نمی‌خواهم که این اتفاق برایم بیفتد." کروس با اقرار به این مسئله که نمی‌خواهد فوتبالش را به عنوان یک بازیکن تعویضی به اتمام برساند ادامه داد:" فکر می‌کنم که این فصل هم به خوبی 9 فصل گذشته درمادرید بوده پس چرا فصل بعد هم به همان خوبی نباشد؟ من هنوز هم از فوتبال لذت می‌برم و هنوز هم تشنه کسب جام‌های بیشتر هستم."

کروس در طول یک دهه گذشته در کنار دیگر ستاره کهنه کار مادریدی‌ها یعنی لوکا مودریچ در خط هافبک رئال مادرید درخشیده است اما رئال مادرید طی سال‌های اخیر برای بازسازی خط میانی خود اقداماتی را انجام داده و به نظر می‌رسد طرفداران رئال باید آماده وداع با این دو ستاره محبوب خود باشند.

2102