نقش بزرگ وینگر سابق لیورپول در انتقال ستاره سنگالی به چلسی

نقش بزرگ وینگر سابق لیورپول در انتقال ستاره سنگالی به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - نیکلاس جکسون ستاره 22 ساله جدید چلسی از نقش بزرگ سادیو مانه وینگر بایرن مونیخ و سابق لیورپول در انتقالش از ویارئال به تیم لندنی گفت.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی جذب نیکولاس جکسون مهاجم ویارئال را اعلام کرد. این مهاجم 22 ساله فصل گذشته 12 گل را برای تیم اسپانیایی به ثمر رساند. او حرفه فوتبالی خود را در لیگ سنگال و در تیم کاسا اسپورتس شروع کرد و سپس در سال 2019 به ویارئال اسپانیا پیوست. فصل موفقی که این بازیکن با ویارئال سپری کرد منجر به 38 بازی برای او در تمام رقابت‌ها شد و برای مسابقات جام جهانی نیز به تیم ملی کشورش دعوت شد.

به نقل از سایت گل، مربی جدید جکسون، مائوریسیو پوچتینو خواهد بود که قبلاً سابقه کار کردن با سادیو مانه را در ساوتهمپتون داشته است. جکسون گفت: "من با سادیو مانه درباره پوچتینو صحبت کردم و او فقط چیزهای خوبی راجع به پوچتینو گفت. در حقیقت، سادیو به من گفت که پوچتینو به رشد من کمک زیادی خواهد کرد، اگر به حرف او گوش کنم و دستوراتش را انجام دهم. بی صبرانه منتظر شروع کار با این سرمربی آرژانتینی هستم."

جکسون در ژانویه 2023 در یک قدمی پیوستن به بورنموث قرار داشت، اما این انتقال به خاطر مردود شدن جکسون در تست‌های پزشکی منتفی شد.

4416