زوج خط هافبک رئال مادرید که یک فصل دیگر هم در این تیم می‌ماند

زوج خط هافبک رئال مادرید که یک فصل دیگر هم در این تیم می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ و تونی کروس زوج خط هافبک رئال مادرید است و هر دوی این بازیکن ها قرارداد خود را با رئال مادرید تا پایان فصل 2023/24 تمدید کرده اند و به این ترتیب در جمع مادریدی ها ماندگار خواهند شد.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ در تابستان 2012 بود که به رئال مادرید پیوست و تونی کروس هم در تابستان 2014 به جمع مادریدی ها پیوست و به این ترتیب زوج لوکا مودریچ - تونی کروس در قلب خط هافبک رئال مادرید شکل گرفت.

این دو بازیکن در رئال مادرید افتخارات زیادی به ویژه در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دست آوردند. رئال مادرید با حضور آن ها 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. در حقیقت قهرمانی های مشترک کروس و مودریچ با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا چهار تا است اما کروس به تنهایی 5 با فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است و لوکا مودریچ هم 5 بار در این رقابت ها به قهرمانی رسیده است.

به نظر می رسد که تابستان 2024 پایانی بر حضور مودریچ و کروس در رئال مادرید باشد و دیگر نسل جدید هافبک های رئال مادرید مثل کاماوینگا، شوامنی و بلینگام روی کار می آیند. رئال مادرید هافبک های دیگری مثل دنی سبایوس و فدریکو والورده را هم در ترکیب خود دارد.

1471