دعوای حجت کریمی و ساپینتو بالا گرفت/ شکایت سرمربی سابق از سرپرست استقلال

دعوای حجت کریمی و ساپینتو بالا گرفت/ شکایت سرمربی سابق از سرپرست استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پیشین استقلال اعلام کرده قصد دارد از حجت کریمی شکایت کند.

به گزارش فوتبالی، دعوای لفظی حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال با ریکاردو ساپینتو سرمربی سابق این تیم در روزهای اخیر شدت گرفت و با انتشار یک استوری از سوی حجت کریمی به اوج خود رسید.

هرچند جنگ رسانه‌ای این دو نفر از هفته های پایانی لیگ آغاز شد و بعد از جام حذفی به طور علنی ادامه پیدا کرد اما رفته رفته متوقف شد تا اینکه با اظهارات چند روز پیش حجت کریمی در برنامه شبهای فوتبالی روشن آتش آن دوباره روشن شد. جایی که کریمی در توضیح علت عدم تمدید قرارداد ساپینتو تمام ادعاهای قبلی این مربی را زیر سوال برد.

ساپینتو در واکنش به این موضوع با انتشار جوابیه نسبتا طولانی در صفحه شخصی خود، به حجت کریمی لقب "دروغگو" را نسبت داد و حتی نقش او در ماجرای حذف استقلال از آسیا را هم به چالش کشید. بعد از آن بود که سرپرست مدیرعاملی استقلال پیامی عجیب در فضای مجازی منتشر کرد که ادبیات آن مورد انتقاد اکثر کاربران هم قرار گرفت. کریمی در بخشی از این پیام آورده بود: «برخی افراد معلوم الحال یک مربی دائم الخمر و متوسط را به باشگاه استقلال تحمیل کرده بودند!»

استفاده از برخی عباراتی که در این پیام لحاظ شده بود، یک سوال کلیدی را متوجه حجت کریمی کرد؛ اینکه اگر سرپرست مدیرعاملی استقلال درباره ساپینتو چنین نظری داشته، پس بر چه اساس همیشه از او حمایت کرده بود و قصد داشت قراردادش را تمدید کند؟

با این حال به نظر می رسد کریمی قبل از آنکه بخواهد پاسخی برای این سوال داشته باشد، باید خودش را آماده حضور در دادگاهی کند که با شکایت ساپینتو قرار است در آنجا حاضر شود چرا که سرمربی سابق استقلال در آخرین واکنش خود اعلام کرده قصد شکایت از حجت کریمی را دارد.

ساپینتو در پیامی که امشب برای برنامه فوتبال برتر فرستاده بود اعلام کرد: «تا دیروز کریمی گفته تمدید می کنم اما الان به من حمله می کند. به نظرم نیاز به توضیح بیشتر نیست. این حملاتی که به شخصیت و خانواده من انجام شده، کاملا غیرقابل قبول است. این دردی که به من و همسر و دخترانم تحمیل شده اصلا قابل اندازه گیری نیست. نمی خواهم با پاسخ دادن به این اظهارات حجت کریمی وجاهت بدهم. گفت و گوی بعدی ما در دادگاه خواهد بود.»

حال باید دید ادامه این دوئل مجازی چگونه پیش خواهد رفت و آیا حجت کریمی به دادگاه می رود یا نه.

6442