تاثیر قابل توجهی که رونالدو در لیگ عربستان داشته است

تاثیر قابل توجهی که رونالدو در لیگ عربستان داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - وقتی کریستیانو رونالدو در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان گذشته راهی فوتبال عربستان و تیم النصر شد، کمتر کسی فکرش را می کرد که قرار است در این تابستان ستاره های زیاد دیگری هم از فوتبال اروپا راهی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شوند.

به گزارش فوتبالی، انکار ناپذیر است که کریستیانو رونالدو تاثیر زیادی روی آمدن ستاره های مختلف فوتبال اروپا به لیگ حرفه ای عربستان داشته است. در حقیقت زندگی کردن رونالدو در کشور عربستان موجب شده است تا بازیکنان دیگر هم به این نتیجه برسند که می توانند در عربستان بازی کنند و در آن کشور زندگی کنند.

در حال حاضر کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس و کالیدو کولیبالی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شده اند. حکیم زیاش هم به النصر پیوسته است و تنها اعلام رسمی این انتقال باقی مانده است. بازیکنان دیگری مثل ادوارد مندی، مارسلو بروزوویچ و روبرتو فیرمینو هم در مسیر این لیگ قرار دارند و بازیکنانی هستند که مورد توجه تیم های عربستانی قرار گرفته اند.

لیونل مسی هم می توانست راهی الهلال عربستان شود اما او تصمیم گرفت که به خاطر خانواده اش و به خواست همسرش زندگی در آمریکا را انتخاب کند و راهی اینترمیامی شد.

1471