ستاره لیورپول از رئال مادرید می‌ترسد!

ستاره لیورپول از رئال مادرید می‌ترسد!

پایگاه خبری فوتبالی - دیوگو ژوتا ستاره لیورپول می ترسد که رئال مادرید در فصل آینده به لیگ اروپا برود و دوباره قرمزها را حذف کند. 

به گزارش فوتبالی، لیورپول در فصل 2022-23 اوضاع خیلی جالبی نداشت. در حالی که بسیاری فکر می کردند رقیب اصلی منچسترسیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس، لیورپول خواهد بود، اما شاگردان یورگن کلوپ به رتبه‌ای بهتر از رتبه پنجم نرسیدند و حالا فصل آینده باید در لیگ اروپا بازی کنند. البته این موضوع باعث می شود که آن‌ها دیگر به رئال مادرید نخورند و به دست این تیم اسپانیایی حذف نشوند، چون از زمان پیوستن ژوتا به لیورپول، آن‌ها به حذف شدن توسط رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا عادت کرده بودند. 

ژوتا در سال 2020 از ولورهمپتون به لیورپول پیوست در فینال 2022، یک چهارم نهایی 2021 و همچنین یک هشتم نهایی سال گذشته به دست لوس بلانکوس حذف شدند. حالا این وینگر پرتغالی به مجله FourFourTwo گفت: "رئال مادرید می تواند در رده سوم گروهش قرار بگیرد و در لیگ اروپا به لیورپول بخورد. از زمان آمدن من به این باشگاه، همیشه توسط رئال مادرید حذف شده‌ام، پس امیدوارم که آن‌ها را در لیگ اروپا نبینم." 

"از حضور در لیگ اروپا خیلی راضی نیستیم و به نظرمان یک پسرفت محسوب می شود، اما تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این تورنمنت انجام خواهیم داد."

4416