سه حذف پیاپی لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید

سه حذف پیاپی لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول بار دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید حذف شد و به نظر می رسد که مادریدی ها تبدیل به گربه سیاه لیورپول در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده اند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول سه سال پیاپی است که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید از دور رقابت ها کنار می رود و دستش به جام نمی رسد. در فصل 2020/21، رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا لیورپول را حذف کرد. مادریدی ها در فصل 2021/22 در فینال رقابت ها لیورپول را شکست دادند و نذاشتند که دست تیم کلوپ به جام برسد. اکنون هم در این فصل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد لیورپول را حذف کند و به این ترتیب برای سه فصل پیاپی شاهد حذف لیورپول از لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید هستیم.

گفتنی است که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 2017/18 هم لیورپول را شکست داد و پس از آن لیورپولی ها به دنبال انتقام از رئال مادرید بودند اما هرگز چنین اتفاقی در بازی های مستقیم رخ نداد. البته لیورپول در فصل 2018/19 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد اما در آن فصل با رئال مادرید روبرو نشد.

1470