واکنش زیدان به قرعه رئال مادرید برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

واکنش زیدان به قرعه رئال مادرید برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - ساعاتی پیش مشخص شد که دو تیم رئال مادرید و لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در فینال سال 2018 کیف نیز به مصاف هم رفتند که در پایان لوس بلانکوس در روز پر اشتباه کاریوس سنگربان آن زمان لیورپول، به پیروزی 3-1 رسید و برای سیزدهمین بار قهرمان اروپا شد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از مارکا، زین الدین زیدان پس از قرعه کشی گفت: "ما از سختی‌ها و دشواری‌های این سطح از تورنمنت آگاه هستیم. لیورپول حریف سرسختی خواهد بود، مخصوصا از نظر فیزیکی."

زیدان در ادامه در خصوص آینده خودش روی نیمکت رئال مادرید گفت: "من همیشه روز به روز در زندگی‌ام پیش می‌روم. هنوز هیچ برنامه خاصی برای آینده‌ام ندارم. شما می‌توانید قرارداد ده ساله امضا کنید و سپس کمی بعد هم آن باشگاه را ترک کنید. هیچ چیز مشخص نیست."

زیدان درباره بازیکنان باتجربه تیمش هم گفت: "من تعصب و شور و اشتیاق آن‌ها نسبت به پیراهن باشگاه را می‌بینم. آن‌ها همیشه می‌خواهند بهترین باشند. من از هر جلسه تمرینی با این بازیکنان نهایت لذت را می‌برم و محیط بسیار دوستانه‌ای در این باشگاه داریم."

او در مورد مصدومیت هازارد نیز گفت: "ما می‌خواهیم که او به بهترین شکل ممکن ریکاوری کند. این مهم ترین چیز است. او زیر تیغ جراحان نمی‌رود و ما نقشه متفاوتی برای آن کشیده‌ایم."

4416