دلیل رد کردن شماره استیون جرارد از زبان مک آلیستر

دلیل رد کردن شماره استیون جرارد از زبان مک آلیستر

پایگاه خبری فوتبالی – الکسیس مک آلیستر اعتراف کرده که شانس پوشیدن شماره 8 استیون جرارد را به دلیل احترامش به این اسطوره لیورپول رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، جرارد 10 سال را با پیراهن شماره 8 در ورزشگاه آنفیلد سپری کرد و در انتها در سال 2015 از جمع لک لک‌ها جدا شد و پیراهن او تا سال 2018 و پیوستن نبی کیتا به این تیم دست نخورده باقی منده بود. با وجود جدایی نبی کیتا طی یک انتقال رایگان در این تابستان، این پیراهن به مک آلیستر ستاره تازه ورود این تیم پیشنهاد شده بوده، شماره ای که در زمان حضورش در بوکا جونیورز به تن می‌کرد، اما او این پیشنهاد را رد کرد و به جای آن شماره 10 که در برایتون به تن می‌کرد را انتخاب کرد.

مک آلیستر در این باره گفت:" یک روز با پدرم صحبت می‌کردم و از من پرسید که چه شماره ای را در لیورپول به تن خواهم کرد. می‌دانستم که چندین شماره که شماره 10 و 8 هم شامل آن‌ها می‌شد در دسترس بودند. شماره 8 شماره بسیار مهمی در این باشگاه است چرا که جرارد آن را به تن می‌کرد به همین خاطر کمی تردید داشتم. در نهایت شماره 10 را انتخاب کردم اما شماره 8 را خیلی دوست دارم و تاریخچه بزرگی در باشگاه دارد."

شماره 10 پیش‌تر در اختیار کوتینیو و مانه بوده است که با انتقال این بازیکن به بایرن مونیخ از آن زمان بایگانی شده بود، باید دید شماره 10 جدید آنفیلد چه عملکردی را در این پیراهن به اجرا خواهد گذاشت.

2102