استیون جرارد الگوی پدیده جدید خط دفاعی لیورپول

استیون جرارد الگوی پدیده جدید خط دفاعی لیورپول

وبسایت رسمی برنامه نود - ترنت الکساندر-آرنولد مدافع 18 ساله لیورپول در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل لیدز یونایتد در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس به میدان رفت.

به گزارش وبسایت نود، ترنت الکساندر-آرنولد پدیده 18 ساله باشگاه لیورپول که در بازی مقابل تاتنهام دور قبلی جام اتحادیه برای اولین بار پیراهن این تیم را بر تن کرد، این بار نیز به میدان رفت. جان الکساندر عموی این بازیکن دبیر باشگاه منچستر یونایتد است و در این مسابقه، به ورزشگاه آنفیلد رفت تا بازی وی را تماشا کند.

باشگاه منچستر یونایتد پس از ناکامی های اخیر در تولید استعدادهای جوان بر خلاف باشگاه هایی مانند لیورپول و منچستر سیتی، به دنبال تقویت آکادمی باشگاه است. در این راستا جان الکساندر نقش فعالی را ایفا می کند در حالی که برادر زاده وی در تیم رقیب یعنی لیورپول حضور دارد. الکساندر-آرنولد در سال 2004 و هنگامی که 6 ساله بود، با باشگاه لیورپول قرارداد بست. او را یکی از مستعدترین مدافعان جوان در فوتبال انگلیس می دانند که حتی استیون جرارد نیز در کتاب اتوبیوگرافی خویش به تعریف و تمجید از این بازیکن تیم ملی زیر 19 ساله های انگلیس پرداخت. الکساندر-آرنولدهمواره از استیون جرارد به عنوان الگوی خویش یاد می کند. 

4464