شجاع به‌جای قطر و پرسپولیس در تراکتور/ فینالیست‌های آسیا دوباره هم‌بازی شدند

شجاع به‌جای قطر و پرسپولیس در تراکتور/ فینالیست‌های آسیا دوباره هم‌بازی شدند

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتوری‌ها از چند خرید جذاب خود برای فصل بعد رونمایی کردند.

به گزارش فوتبالی، اگر چه تراکتور در روزهای اخیر چراغ خاموش در نقل‌وانتقالات پیش رفته بود و هیچ خبری از این باشگاه تبریزی به گوش نمی‌رسید، آن‌ها سوپرایز بزرگی برای هوادارانشان داشتند. دقایقی قبل رسما منتشر شد که شجاع خلیل‌زاده به همراه سعید آقایی، مهدی شیری و البته حسین پورحمیدی فصل آینده را زیر نظر پاکو خمز استارت می‌زنند.

خلیل‌زاده در روزهای گذشته به تیم‌های مختلفی لینک شده بود و شایعاتی درباره مذاکره‌اش با سپاهان و پرسپولیس به گوش می‌رسید. او سه فصل قبل پس از آنکه پرسپولیس به فینال آسیا رسید، از این تیم جدا شد و به الریان و سپس الاهلی قطر پیوست. به همین خاطر هواداران پرسپولیس با بازگشتش به این تیم علنا مخالفت کردند و سپاهانی‌ها هم استقبال خوبی از این انتقال نداشتند.

در نهایت خلیل‌زاده نه به مسیرش در لیگ ستارگان ادامه داد و نه به تیم‌های سابقش یعنی پرسپولیس و سپاهان بازگشت. او در نهایت شاگرد پاکو خمز در تراکتور شد و امیدوار است در بازگشت دوباره به لیگ برتر، توانمندی‌هایش را ثابت کند.

جالب این است شجاع خلیل‌زاده همزمان با سعید آقایی و مهدی شیری پیراهن تراکتور را به تن کرده که هر سه در پرسپولیسی که به فینال آسیا رسید حضور داشتند. آن‌ها در لیگ قهرمانان 2020 با شکست النصر فینالیست شدند اما در دیدار پایانی مقابل اولسان هیوندای کامبک خوردند تا از کسب جام ناکام بمانند.

حالا آن‌ها باید کمتر از دو ماه دیگر و این بار در قامت بازیکن تراکتور به لیگ قهرمانان برگردند. تی‌تی‌ها برای حضور در مرحله گروهی، یک دیدار پلی‌آف را پیش رو دارند و به نظر محمدرضا زنوزی قصد دارد تیمی پرستاره را روانه آسیا کند.

2509