صحبت های مالک عربستانی نیوکاسل درباره جاه طلبی هایش برای این تیم

صحبت های مالک عربستانی نیوکاسل درباره جاه طلبی هایش برای این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - یاسر الرمیان مالک نیوکاسل ادعا کرده که پس از تغییر جایگاه نیوکاسل از تقلا برای بقا در لیگ به صعود به لیگ قهرمانان اروپا، هدف بعدی این باشگاه این است تا به تیمی درجه یک تبدیل شود.
به گزارش فوتبالی، تیم ادی هاو تنها یک سال پس از جنگ سقوطی که پشت سر گذاشت، موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده شد. کلاغ‌ها موفق شدند تا لیگ را در رتبه 4 ام به پایان برسانند و به فینال لیگ اتحادیه انگلیس برسد. عامل سرعت بخش این تغییر برای باشگاه نیوکاسل فروش باشگاه به مالکان سعودی تحت مدیریت الرمیان و استیولی در سال 2021 بود.
الرمیان در مصاحبه با تلویزون رسمی نیوکاسل درباره اولین فصل حضورش در رأس قدرت این باشگاه گفت :" این برای شروع دست آورد بزرگی است. آیا انتظارش را داشتیم؟ بله، ما عوامل لازم برای موفقیت را داریم، هم‌چنین اراده لازم را هم داریم. می‌خواهیم تا به بهترین جایگاه های ممکن دست پیدا کنیم. افراد درستی را در کادر مدیریتی داریم و هم‌چنین بازیکنان مناسبی را در اختیار داریم و مهم تر از آن هواداران فوق‌العاده ای داریم. اگر افراد مناسب و اراده لازم را داشته باشید، همین‌طور پروژه مناسب و سرمایه داشته باشید، وقتی همه اینها را کنار هم بگذاریم فکر می‌کنم نکات لازم برای موفقیت را داشته باشیم و این چیزی است که ما در حال انجام آن هستیم. با توجه به اینکه لیگ را در بین 4 تیم نهایی به اتمام رساندیم درآمدمان در حال افزایش است. باید به یاد داشته باشید که لازم است در چارچوب قوانین مالی مشخص کار کنیم، پس هرچه درآمد بیش‌تری داشته باشیم، بازیکنان بیش‌تری خواهیم داشت. لیگ قهرمانان نیز درآمد بیش‌تری نصیبمان خواهد کرد. حامیان مالی بیش‌تری در راه خواهند بود و آن‌ها هم درآمد بیش‌تری با خود خواهند آورد. اگر همه این‌ها را کنار هم بگذارید، فکر می‌کنم باید آرزو و جاه طلبی بهترین بودن را داشته باشیم."
2102