دوری بلند مدت مدافع نیوکاسل از میادین

دوری بلند مدت مدافع نیوکاسل از میادین

پایگاه خبری فوتبالی- ادی هاو سرمربی نیوکاسل تایید کرد که دن برن مدافع این تیم به دلیل آسیب دیدگی ستون فقرات ماه ها از میادین دور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، دن برن مدافع تنومند نیوکاسل در نیمه دوم در جریان پیروزی ۱-۰  مقابل آرسنال در روز شنبه به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد. حالا ادی هاو در آستانه بازی حساس تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند، این خبر بد را فاش کرد.

ادی هاو در این باره گفت: "متأسفانه دن برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود. این موضوع می‌تواند چند ماه طول بکشد البته این  فقط یک حدس‌ است. او روی ستون فقراتش فرود آمد و غیبت او ضربه بزرگی برای ما است. او واقعا مهره مهمی برای تیم ما بوده است. شخصیت او، اراده او، تجربه و تطبیق پذیری دن برن بزای تیم مالی عالی بوده و این فقط یک مصدومیت ساده نیست زیرا که ما خیلی از مزایای حضور برن را از دست می دهیم."

هاو در حال حاضر گزینه های کمی در دفاع دارد زیرا مت تارگت به مدت سه ماه غایب است و اسون بوتمن نیز برای مدتی در دسترس نیست. برای جبران این غیبت ها، سرمربی چند جوان را برای سفر به آلمان در ترکیب خود قرار داده است.آینده نیوکاسل در لیگ قهرمانان تا زمان بازگشت برن به میادین مشخص خواهد شد. این تیم با کسب چهار امتیاز از سه بازی امید زیادی برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

۱۰۰۹