رکورد ویژه نیوکاسل در تاریخ لیگ برتر انگلیس با زدن هشت گل

رکورد ویژه نیوکاسل در تاریخ لیگ برتر انگلیس با زدن هشت گل

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، شفیلد یونایتد و نیوکاسل یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی نیوکاسل یونایتد موفق شد در یک بازی پر گل با نتیجه هشت بر صفر شفیلد را شکست دهد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یک نکته ویژه در این بازی وجود داشت و آن هم این بود که هشت گل نیوکاسل یونایتد توسط هشت بازیکن به ثمر رسید و هیچ بازیکنی در این بازی دبل نکرد و هر گل توسط یک بازیکن زده شد.

در حقیقت هشت گل نیوکاسل یونایتد در این بازی توسط لانگستاف ، دن برن ، اسون بوتمان ، کالوم ویلسون ، آنتونی گوردون ، آلمیرون ، برونو گیومارش و الکساندر ایساک به ثمر رسیدند و می بینیم که هیچ نام تکراری میان گلزنان وجود ندارد.

این برای اولین بار در تاریخ رقابت های لیگ برتر انگلیس است که چنین اتفاقی رخ می دهد. تاکنون پیش نیامده بود که تیمی در رقابت های لیگ برتر انگلیس هشت گل به ثمر برساند و این هشت گل توسط هشت بازیکن منحصر به فرد زده شوند.

شفیلد یونایتد در حال حاضر در ته جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس حضور دارد و اوضاع اصلا برایش مناسب نیست و تنها یک امتیاز از شش بازی به دست آورده است.

1470