حقیقی، هواداری می شود؟

حقیقی، هواداری می شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- مقصد احتمالی علیرضا حقیقی در لیگ بیست و سوم کدام یک از تیم‌های لیگ برتری خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که پیش از این پایگاه خبری فوتبالی از جدایی احتمالی علیرضا حقیقی به دلیل حضور رحمتی در نساجی خبر داده بود، حالا امروز باشگاه نساجی به صورت رسمی از تلاش‌های این دروازه بان در یک بیانیه رسمی تجلیل کرد تا علیرضا حقیقی فصل آینده پیراهن تیم دیگری را بر تن کند.

حقیقی که در بازگشت به نساجی موفق شده بود با این تیم قهرمانی جام حذفی را تجربه کند و یکی از ارکان موفقیت این تیم در مسیر دستیابی به این عنوان خصوصا در ضربات پنالتی بود، در فصل گذشته و روزهای ناکامی این تیم هم علیرغم تلاشی که داشت، شرایط به کام او پیش نرفت.

همانطور که قبلا هم گفته شده بود رحمتی و حقیقی، رابطه چندان خوبی با یکدیگر ندارند تا همین موضوع و علاقه رحمتی به کار با رشید مظاهری موجب شود حقیقی از این تیم جدا شده و فصل آینده راهی تیم دیگری شود.

اکنون هم بحث زیادی درباره مقصد احتمالی این دروازه‌بان باتجربه مطرح می شود که برخی شنیده‌ها حاکی از این است گویا باشگاه هوادار و محمود فکری مذاکراتی با این دروازه‌بان باتجربه انجام داده‌اند.

حقیقی و فکری پیش از این سابقه همکاری مشترک با یکدیگر را در نساجی دارند و حالا شاید این تجربه همکاری در تیم جدیدی تکرار شود.

7655