تمدید قرارداد کاپیتان جدید رئال مادرید پس از جدایی بنزما

تمدید قرارداد کاپیتان جدید رئال مادرید پس از جدایی بنزما

پایگاه خبری فوتبالی – رئال مادرید تایید کرده است که ناچو فرناندز مدافع کهنه کار این تیم قرارداد یک سال جدیدی با این تیم به امضا رسانده است و کاپیتان جدید تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، قرارداد قبلی ناچو در این تابستان به پایان می‌رسید اما اوایل ماه تایید کرد که برای تمدید یک ساله قراردادش با تیم مادریدی به توافق رسیده است. رئال مادرید هم‌زمان با تمدید قرارداد این بازیکن تایید کرد که ناچو به عنوان کاپیتان جدید تیم منصوب شده است و بازوبند کریم بنزما که پیش‌تر به الاتحاد عربستان پیوست را به ارث خواهد برد. 

ناچو در سن 11 سالگی به آکادمی رئال مادرید پیوست و از آن زمان تا به حال 319 بازی را در تیم بزرگسالان رئال به ثبت رسانده و در طول 22 سال حضورش در این باشگاه همراه رئال مادرید 23 جام را کسب کرده است. این مدافع 33 ساله همیشه گزینه اول ترکیب اصلی بازی های این تیم نبوده اما مشتاقانه در پست های مختلف خط دفاعی لوس بلانکوس ایفای نقش کرده است و به عنوان یک گزینه قابل اعتماد در مواقع حساس به شمار می‌رفته است که یکی از رهبران کهنه کار رختکن این تیم نیز محسوب می‌شود.

کارلو آنچلوتی فصل گذشته درباره او گفته بود:" من هر روز او را می‌بینم و ناراحتی او را از این‌که بازی نمی‌کند متوجه می‌شوم اما وقتی به او نیاز داشتم آماده بوده است، من این‌جا نیامده ام تا دوست پیدا کنم بلکه آمده ام تا رئال مادرید را پیروز مسابقات کنم."

2102