توصیف جالب صفحه رسمی لالیگا از پایان کار ناچو در رئال مادرید

توصیف جالب صفحه رسمی لالیگا از پایان کار ناچو در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دوران حضور ناچو فرناندز در رئال مادرید به پایان رسید و این مدافع اسپانیایی راهی تیم القادسیه در فوتبال عربستان می شود و باید دید که اوضاع در آینده برای او به چه شکل پیش خواهد رفت و در نهایت او قصد دارد که تا چه زمانی به دوران حرفه ای خود ادامه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، ناچو فرناندز یک بازیکن تک باشگاهی بود. در واقع ناچو تا پیش از این که رئال مادرید را ترک کند، در هیچ تیم دیگری بازی نکرده بود. او حالا در سن 34 سالگی اقدام به ترک رئال مادرید کرده است. ناچو فرناندز در حالی از رئال مادرید رفت، که تبدیل به کاپیتان اول رئال مادرید شده بود.

روز گذشته مراسم خداحافظی ناچو فرناندز از باشگاه رئال مادرید برگزار شد. صفحه رسمی لالیگا با انتشار تصویری از ناچو، شروع کار و پایان کارش را در رئال مادرید در کنار هم قرار داده است و نوشته است:" او به عنوان یک پسربچه کار خودش را شروع کرد و به عنوان یک اسطوره به کارش پایان داد. موفق باشی ناچو."

ناچو در فصل 2010/11 بود که زیر نظر ژوزه مورینیو وارد تیم اصلی رئال مادرید شد و اولین بازی خود را انجام داد. او حالا در سال 2024 و پس از شش تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادرید این تیم را ترک می کند.

1470