مدافع رئال مادرید در راه خروج از سانتیاگو برنابئو؟

مدافع رئال مادرید در راه خروج از سانتیاگو برنابئو؟

پایگاه خبری فوتبالی - ناچو فرناندز مدافع اسپانیایی فاش کرد که مذاکرات تمدید قرارداد با سران رئال مادرید هنوز ادامه دارد، اما نمی داند که در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد.

به گزارش فوتبالی، ناچو فرناندز که به نوعی به آچار فرانسه رئال مادرید معروف است، در ماه ژوئن قراردادش با لوس بلانکوس به پایان می رسد و هنوز خبر جدیدی از تمدید قرارداد این مدافع به گوش نرسیده است. خود ناچو نیز مطمئن نیست که آن‌ها بتوانند در این مذاکرات به توافق دست یابند. 

ناچو فرناندز در مصاحبه‌ای گفت: "من هنوز در حال مذاکره با باشگاه هستم. صادقانه بگویم، نمی دانم که قرار است چه کاری انجام دهم. وقتی همه چیز مشخص شود، تصمیم نهایی‌ام را خواهم گرفت."

رئال مادرید شنبه شب در دیدار برابر اوساسونا موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و پس از 9 سال قهرمان کوپا دل ری شود. او در این باره نیز گفت: "باید قدر این قهرمانی در کوپا دل ری را بدانیم. خیلی مهم است و همچنین بسیار خاص، چون بازی‌های زیادی انجام دادیم تا به این جام برسیم. حالا دو فینال دیگر داریم و باید در چمپیونزلیگ حاضر شویم."

سه شنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهند کرد.

4416