لواندوفسکی در بارسلونا بازنشسته می‌شود؟

لواندوفسکی در بارسلونا بازنشسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی می گوید که کم کم به دوران بازنشستگی‌اش نزدیک می شود و دوست دارد در بارسلونا از فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان میان بارسلونا و بایرن مونیخ، سرانجام روبرت لواندوفسکی با مبلغ 40 میلیون یورو به کاتالان‌ها پیوست. این گلزن لهستانی که در ماه آگوست 35 ساله می‌شود، در فصل گذشته توانست 33 گل برای بلوگرانا به ثمر برساند، اما فاش کرد که نقش جدیدی در تیم ژاوی برعهده گرفته است.

به نقل از سایت گل، لواندوفسکی به موندو دپورتیوو گفت: "بازنشستگی من؟ نزدیک است. احتمالش بسیار بالاست که در بارسلونا به فوتبالم خاتمه دهم، جایی که من و خانواده‌ام احساس بسیار راحتی داریم. در این تیم، احساس کردم 5 یا 6 گل کمتر به ثمر رساندم، چون باید کارهای دیگری انجام می دادم. نقش من در بارسلونا فقط محدود به زمین نمی شد، بلکه خارج از زمین نیز وظایفی برعهده داشتم و باید از پس از کار بر می آمدم."

قرارداد ستاره سابق بروسیا دورتموند با کاتالان‌ها تا سال 2026 اعتبار دارد و لواندوفسکی تا آن زمان، 38 ساله خواهد شد و باید دید که بعد از آن، بارسا قصد ارائه قراردادی جدید برای این ستاره لهستانی دارد یا خیر.

4416