نام هافبک بارسلونا بالاخره در سایت لالیگا ثبت شد

نام هافبک بارسلونا بالاخره در سایت لالیگا ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بارسلونا توانست موانع اداری را حل کند و قرارداد جدید گاوی بالاخره ثبت شد و نام این بازیکن با شماره 6 در سایت لالیگا به ثبت رسید.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به علت عدم رعایت قوانین فیرپلی مالی در یک سال اخیر نتوانسته بود نام گاوی را در لیست خود در لالیگا ثبت کند و این بازیکن به عنوان بازیکن آکادمی در لیست قرار گرفته بود. در حقیقت اگر بارسا نمی توانست موانع اداری و مشکلات مالی خود را حل کند، بارسا نمی توانست قرارداد گاوی را ثبت کند و این بازیکن در تابستان می توانست به صورت رایگان جدا شود. بارسلونا بالاخره توانست قرارداد هافبک 18 ساله که تا سال 2026 اعتبار دارد را به ثبت برساند. بدین ترتیب رقم فسخ قرارداد گاوی با بارسلونا به یک میلیارد یورو رسید و هر باشگاهی که بخواهد بدون اجازه کاتالان ها این بازیکن را بخرد، باید چنین مبلغی را بپردازد.

شب گذشته گاوی در مراسم تجلیل از تیم ملی اسپانیا به خاطر قهرمانی لیگ ملت های اروپا، با توهین گروهی از هواداران مواجه شد. در حقیقت رفتارهای این بازیکن به خصوص در ال کلاسیکوها علیه بازیکنان رئال مادرید باعث شده تا محبوبیت خود را در میان هواداران مشترک رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا از دست بدهد.

4125